התערוכה נפתחה אתמול עם מספר שיא של מציגים למעלה מ-50 מדינות ביניהם סוכני שייט ונציגי חברות השייט בישראל

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית נפתחה אתמול (12.2) בפעם ה-25 בביתן 2 EXPO תל אביב. השנה הגיעו לתערוכה מספר שיא של מציגים למעלה מ-50 מדינות וכ-20 שרי תיירות מהעולם. כבר ביום הראשון הגיעו למעלה מעשרת אלפים אנשים לראות וליהנות מהתערוכה.
שר התיירות, יריב לוין ” :תערוכת התיירות הגדולה במזרח התיכון שנערכת בפעם ה 25 בישראל, היינה דרך מעולה לחגוג את שנת השיא בתיירות הנכנסת לישראל. השנה נשברו שיאים היסטוריים- מעל ל- 4.1 מיליון תיירים שהגיעו לישראל. מדובר בלא פחות ממהפכה שהתאפשרה הודות לאסטרטגיית השיווק החדשה והרפורמות שהוביל משרד התיירות בשנה האחרונה. קיום התערוכה שמתפתחת משנה לשנה בפעם ה- 25 מעידה על כך שישראל היא יעד תיירותי אטרקטיבי וסממן עיקרי לצמיחתה של תעשיית התיירות הישראלית.”
בין המציגים היו גם סוכני שייט ונציגי חברות השייט בישראל:

אודי שנבל, מנכ”ל חברת קרוזיט: ” קרוזיט מציעה מגוון חבילות שייט, אנחנו אחת החברות הבודדות בתחום הזה בישראל. כמו בכל פעם גם ב- 2019 אנחנו פותחים אותה בתערוכת התיירות IMTM ונציע לקהל הרחב מגוון חבילות שייט בים התיכון, בים הבלטי, בפיורדים ובשאר יעדים בעולם, בכל חברות השייט המובילות: רויאל קריביאן, נורוויג’ן קרוז ליין, MSC , קוסטה ועוד”.
כל החבילות של קרוזיט מורכבות מהפלגה, טיסה, בתי מלון, העברות ובחלק מהחבילות הן כוללות גם סיורי חוף בעברית ובאנגלית לבודדים וקבוצות. “סופרמרקט של מוצרים בניצוחו של צוות מומחים ויועצי שייט מהטובים שיש בארץ שיודעים להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר לקהל הרחב”.
אודי שנבל, סיכם ואמר: ” אנחנו פה כדי להפיץ את הבשורה הזו של החופשה שמשגעת וטורפת את העולם וגם בישראל, אני מאחל לכל קהל המפליגים שנת הפלגות מוצלחת ושמחה”.

רונית איפרגן אלמליח, מנהלת מחלקת השייט של חברת מד קרוזס נציגת תאגיד קרניבל בישראל: ” שנת 2019 והביתן בתערוכת התיירות זה שלב נוסף וחשוב בהתפתחותה של חברת מד קרוזס. יש תחושה של פריחה מחודשת בכל המותגים שלנו”.
“חברת קוסטה תשיק בחודש אוקטובר 2019 את קוסטה סמרלנדה– אנייה במשקל 183 אלף טון , הגדולה בצי שתופעל באמצעות גז טבעי נוזלי. אניית הדגל של החברה תציע חדרי גן ומרפסות, אטריום החולש על 3 קומות עם טכנולוגיה מתקדמת: מסכי טלוויזיה ענקיים שיציגו תמונות בהתאם ליעדי האונייה, חדר מלח- לטיפולים בבעיות עור ונשימה, פארק מים ואטרקציות נוספות “.
רונית ציינה בראיון בלעדי לאתר “קרוז אין” כי בשנת 2020 הם צופים לכמות נכבדת של מכירות לקוסטה סמרלדה מכוון שהיא תפעיל מסלולי שייט במהלך כל עונות השנה, בים התיכון, במחירים אטרקטיביים שאין להם אח ורע.
“לפרינסס קרוזס יהיו עוד שתי אניות חדשות: Sky Princess – תושק באוקטובר 2019 ותצא למסלולי הפלגה מרהיבים בים התיכון ולאחר מכן תעבור לאזור הקאריביים, קנדה וניו אינגלנד ותחזור לאירופה לבצע מסלול קסום בסקנדינביה ורוסיה ב-2020 . אונייה נוספת של החברה תושק בחודש אפריל 2020- Enchanted Princess שתשייט גם היא בים התיכון”. שתי נסיכות בים התיכון, הדגישה רונית.
“בקרניבל יש תחושה של התעוררות מאוד מרגשת. האונייה Carnival Triumph שודרגה בעלות של למעלה ממאה מיליון דולר ותקרא Carnival Radiance . האונייה תפליג בים התיכון ב-2020 ותיתן מענה לקהל הנוסעים הישראלי שאוהב את אניות קרניבל. כמובן שיש את ה- Mardi Gras של קרניבל על שמה של האונייה הראשונה עם אטרקציות ייחודיות כמו רכבת הרים וגם היא תופעל באמצעות גז טבעי נוזלי. תשייט באירופה למספר מועט של מסלולי הפלגה.
מרסי גולדשטיין מנהלת הקבוצות בחברת מד קרוזס מסרה כי המחלקה הולכת וגדלה משנה לשנה בשל עבודה מאומצת עם ארגונים וסוכנויות. “השוק לקבוצות נמצא בפריחה. אנחנו מציעים מסלולים מיוחדים של קוסטה במאוריציוס ויעדים נוספים, קלאסיים לקבוצות כמו יפן”.

אורי שנבל, מנכ”ל חברת סנורנמה – נציגת המכירות של תאגיד רויאל קריביאן בישראל ואחד מוותיקי הענף מסר לאתר קרוז אין כי גם בשנת 2018 נרשם גידול במספר הנוסעים הישראלים שמתעניין ולומד את נושא השייט.” התחרות בתחום גדלה וטוב שכך, שיורד גשם הוא יורד על כולם. חברות השייט גילו את ישראל בשלוש השנים האחרונות ומנסות לכבוש גם קהלים חדשים”.
אורי אמר והוסיף כי תאגיד רויאל הקיים ופועל כבר הרבה מאוד שנים בישראל ממשיך לצעוד קדימה ומציע נושאים חדשים ומרתקים כמו: קרוזים בנושא בישול , קרוזים ביעדים מדהימים כמו סינגפור, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אמריקה. יעדים שלחברות השייט הקטנות יותר אין בארסנל.
” טכנולוגיה זה שם המשחק, בשנת 2018 השקנו את הסימפוני – הגדולה בעולם. השנה משיקים את סלבריטי אדג’ (Celebrity Edge) של חברת הפרימיום סלבריטי קרוזס, הקרם דה לה קרם של עולם השייט. כל החברות שלנו עובדות קשה במטרה לספק חוויות נוספות לקהל הנוסעים כמו לדוגמא השקעה בסדר גודל של מיליוני דולרים באי Coco Cay עם התוכנית הידועה Perfect Day – בילוי חלומי של משפחה, זוגות או בודדים באי שיש בו הכל, כולל קאבנות כמו בתאילנד, המגלשה הגבוהה בארה”ב ועוד הרבה אטרקציות.

התעניינות רבה נראתה סביב הביתן של “מנו ספנות” שמשיקה אונייה חדשה – קראון איריס במשקל 40,876 טון וכוללת 11 סיפונים. תארח כ-2000 נוסעים ו-650 אנשי צוות. (לכתבה המלאה).
חברות נוספות או נציגים מתחום הקרוזים שנראו בתערוכת התיירות: גורדון טורס – המתמחה בעיקר בשייט נהרות, יוסי בן יקר, מנכ”ל ומייסד חברת קרוז טרוול, פזית רביב שפירא מאשת קרוז, גולדן טורס ועוד.


ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=93351