בשעה שרויאל קריביאן החליטה לעזוב את נמל בולטימור, קרניבל קרוז ליין תנצל את ההזדמנות להציב אונייה בעלת קיבולת גבוהה יותר בהפלגות לבהאמה, ברמודה והקריביים

בזמן שרויאל קריביאן מעבירה את המיקוד שלה לאוניות גדולות יותר ומתרחקת מבולטימור – אחד מנמלי החוף המזרחי, היא יוצרת הזדמנות מצוינת עבור קרניבל קרוז ליין למלא את החלל ולספק את הביקוש הגובר. שבועות ספורים לאחר שרויאל קריביאן הודיעה כי תסיים את פעילותה מבולטימור, קרניבל מוכנה כעת לנצל את ההזדמנות.
בולטימור היא העיר הגדולה במדינת מרילנד, ארצות הברית והשלושים בגודלה בארצות הברית כולה. לעיר מטרופולין משותף עם וושינגטון הבירה, השוכנת כ-60 קילומטר דרומית-מערבית לה.
רויאל קריביאן תעביר את האונייה שלה בבולטימור לפורט לודרדייל ב-2026, ותותיר פער בנמל. בתגובה, קרניבל קרוז ליין מתכננת לשלוח אונייה גדולה יותר מסדרת Conquest לבולטימור עד שנת 2027, המסוגלת לשאת כ-1,000 נוסעים יותר מהאונייה הפועלת כיום כל השנה מהעיר ליעדים באיי בהאמה, ברמודה והאיים הקריביים.
קרניבל חגגה לאחרונה שני עשורים לפעילותה בבולטימור, והבטיחה הארכת חוזה לחמש שנים עם הנמל, הכוללת אופציה לחידוש לחמש שנים נוספות. הרחבה זו היא חלק מהאסטרטגיה הרחבה יותר של קרניבל להמשיך ולשרת שווקים משניים ולספק אפשרויות חופשה ל-50% מהאמריקאים שגרים בטווח של חמש שעות מנמל היציאה.
האסטרטגיה של קרניבל כוללת גם הרחבת היצע השייט שלה ממובייל, אלבמה, החל מאביב 2027. החברה מתכננת להעביר את לוח הזמנים העונתי שלה לשירות לאורך כל השנה, שהושעה במהלך מגפת הקורונה. מובייל תצטרף לנורפולק, וירג’יניה, כדי להפוך למרכז שייט לאורך כל השנה. קרניבל השיקה לאחרונה הפלגות שנתיות מנורפולק לאיי בהאמה, ברמודה ומזרח האיים הקריביים.
ככל שחברת קרניבל ממשיכה לגדול, היא מוצאת תמיכה בעיר נורפולק, שאירחה זמנית את פעילותה לאחר קריסת הגשר בבולטימור. עם המרחב המוגבל של בולטימור שמונע מאוניות גדולות יותר לעגון, נוסעים רבים נרגשים מההזדמנות להפליג באונייה של קרניבל גדולה יותר שתציע יותר שירותים ואפשרויות הפלגה מורחבות יותר.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,700 חברים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=114982