חברת השייט מזמינה מטיילים באמצעות מסע פרסום חדש להכיר את העולם ולהתחבר זה לזה ולעצמם

‘קריסטל קרוזס’, חברת השייט היוקרתית שזכתה לשם עולמי בזכות מעמדה היוקרתי, מזמינה מטיילים להכיר את העולם ולהתחבר זה לזה ולעצמם, בעזרת מסע פרסום חדש ומעורר–חושים שכותרתו “המקום בו היוקרה היא אינדיבידואלית”.
במסגרת הקמפיין, חברת חופשות השייט היוקרתיות המיוצגת בישראל בלעדית על ידי Cruise No 1 מבית ‘אופיר טורס’ מדברת ישירות אל הנוסעים, כשהיא מכוונת אל מעבר לרף המקובל, הרואה את היוקרה באביזרים המפוארים שנחשבים בגדר שגרה בחיים הטובים. המסר פוסח על התפיסה הנפוצה שהיוקרה כרוכה בהכרח רק בדברים המשובחים בחיים – ובוחר להתמקד בכך שהיוקרה מוגדרת ע”י כל נוסע ונוסע, מה שהופך את החוויה לאינדיבידואלית לחלוטין.
חברת השייט קריסטל עובדת עם המומחים של MRM//McCann, חברת הפרסום מהמובילות בעולם בתחום הקשרים עם לקוחות והשיווק הדיגיטלי ויחד החליטו לצאת במסר נוקב, שעיקרו -ההתמקדות באנשים – החל באורחי החברה וכלה באנשי הצוות – ובאופן שבו הנסיעות בעולם משפיעות על חייהם. מסע הפרסום למותג החדש מקיף את כל ‘חוויות קריסטל’ –קריסטל קרוזס, קריסטל שייט נהרות, קריסטל מסעות הפלגה ביאכטות, קריסטל טיסות יוקרה וכדומה.
“מסעות הוא דבר אישי מאוד עבור אלו המשתוקקים לגלות דברים חדשים ולחוות רגעים משמעותיים, ומסעות יוקרה ברחבי העולם תמיד היו בעיניי קריסטל עניין אישי”, אומרת קרמן רויש, סגנית נשיא בכירה של קריסטל לשיווק ומכירות. “פילוסופיית היוקרה שלנו נובעת מכך שלכל אחד מאורחינו ישנה ייחודיות – בסיפורי חייהם, במה שהביא אותם אל הסיפון, בזיכרונות שהם מקווים לייצר לעצמם – והשאיפה שלנו היא לענות על התקוות והציפיות שלהם ואף להציע משהו מעבר.

אנחנו מבינים שהזמן יקר, והנוסעים על הסיפון של קריסטל נהנים מן האפשרות לבלות את זמנם בהתאם לרצונם. לשייט בדיוק כפי שהם בוחרים, לחבור עם חברים החולקים את האינטרסים שלהם ולגלות את העולם לעומק – זו היוקרה האמיתית. ולכבוד הוא לנו שהנוסעים בוחרים לבלות את זמנם אתנו”, ממשיכה רויש.
חומרי הפרסום מזמינים את הקוראים להציץ לתוך חוויותיהם של אנשים שהם בדיוק כמוהם: אחת הפרסומות המופצות מספרת על אב ובנו שיוצאים לגלות דברים חדשים בסין כשבד בבד הם מגלים גם האחד את השני; מודעה אחרת מספרת על שני חברים החיים הרחק זה מזה אבל שבים ונפגשים כדי לצאת יחד למסע למרחקים.
בקריסטל טוענים כי יוקרה אמיתית היא לא רק אישית אלא גם רגועה ומסבירת פנים ולא מאולצת, כזו שלא קובעת פרמטרים על העדפות האורחים. החברה ידועה מזה זמן רב בזכות השירות המוקפד והיחס האישי הניתן על ידי הצוות, שאנשיו מברכים כל אורח בשמו, ומטרתם – להבטיח לנוסעים חווית מסע מושלמת ככל האפשר. הקמפיין החדש מציב באור זרקורים את הגישה הזו ואומר: “היוקרה צריכה לדעת מי אתה ומה רצונך – בין אם זה רוטב כמהין או רוטב עגבניות”.
גם הצוות עטור השבחים של קריסטל כובש את מרכז הבמה עם מבחר פרסומים שנועדו להעניק שמות לפנים שהאורחים יפגשו במהלך הנסיעות של קריסטל, לרבות תחומי התמחותם של אנשי הצוות.
“הלב של קריסטל הוא האנשים שלנו – משפחת קריסטל – ולבו של הקמפיין החדש הוא המשפחה הזו. אנו שמחים לדבר בשבחם במסע פרסום שפונה לאורחינו בדרכים ייחודיות, מסע שהוא אינדיבידואלי בדיוק כמוהם”, אומרת רויש.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=92871