“Wonderverse” היא חוויה וירטואלית חדשה שתעזור לנוסעים לגלות את אוניות סלבריטי מסדרת אדג’ עוד הרבה לפני שהם מגיעים להפלגה, בנוסף ליעדים המרתקים שלהן

סלבריטי קרוזס (Celebrity Cruises) הידועה באוניות מהדור הבא בשילוב של ארכיטקטורה, טכנולוגיה ועיצוב, מפליגה אל העתיד עם השקת חוויה וירטואלית חדשה בעולם המטאוורס, הקרויה “Wonderverse“.
מה זה בעצם מטאוורס (Metaverse) ? מטאוורס היא סביבה וירטואלית תלת ממדית משותפת שיוצרת עולם וירטואלי כולל. הדור הבא של האינטרנט שבו ניתן ליצור מפגשים, בילויים חווייתיים במטרה לעבוד, לשחק, לקנות ועוד.
בתעשייה פורצת דרך, נוסעים יוכלו כעת לסייר באוניות סלבריטי מסדרת Edge® עוד הרבה לפני שהם ייצאו להפלגה. האורחים יחקרו ויזמינו סיורי חוף ויבקרו ביעדים מובילים אליהם מפליגה סלבריטי – מאלסקה לקריביים ומאירופה לאסיה; ישוחחו עם מעצבים וצוות האוניות, כולל מעצב הפנים האמריקאי האהוב נייט ברקוס (Nate Berkus), קפטנית קייט מק’קו (Captain Kate McCue), והנשיאה והמנכ”לית של החברה ליסה לוטופ-פרלו (Lisa Lutoff-Perlo).

מערכת המטאוורס, “Wonderverse“. נבנתה בשיתוף פעולה עם פלטפורמת האירועים הווירטואליים, Surreal Events, שתציע גם משחקים ופעילויות, בידור ועוד. הכל באתר האינטרנט https://celebrity.surrealevents.com/.
“Celebrity Beyond היא האונייה החדשה, המפוארת והחדשנית ביותר בצי שלנו ואני לא יכולה לחשוב על אונייה טובה יותר שתציג את העיצוב החדיש שלה מאשר ב-Wonderverse שלנו.” אמרה לוטופ-פרלו. “סלבריטי תמיד הייתה בחזית רצונות הצרכנים, ממש יצרנו אתרי נופש בים עם העיצוב של האוניות הנפלאות והחוויות המוצעות על הסיפון; ועכשיו אנחנו מביאים את זה לחיים בדרכים חדשות לעורר השראה ולהתחבר למטיילים.”
“עשינו מהפכה בעיצוב אוניות השייט ועכשיו אנחנו עושים מהפכה במקום שבו אוניות השייט נחשפות”, אמר סמנכ”ל השיווק של סלבריטי קרוזס, מייקל שיינר (Michael Scheiner). “ה-Wonderverse מאפשר לנו לפתוח ולהחיות את החווית בסלבריטי בדרכים מרגשות באמת שאיננו יכולים לעשות באמצעות כלי שיווק ופרסום מסורתיים. אנו מאמינים שיש לזה הזדמנויות להתרחב עוד יותר, וליצור חוויות שהצרכנים שלנו מחפשים”.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=107028