חברת השייט משיקה אפליקציה חכמה במטרה לאפשר לנוסעים לתכנן את חופשת השייט ביעילות ובקלות

הולנד אמריקה ליין, חברת השייט היוקרתית מרחיבה את הפלטפורמה הדיגיטלית ומשיקה אפליקציה חכמה למכשירים הניידים הפועלים בכל צי האוניות. בחברת השייט מציינים שמדובר במינוף טכנולוגי במטרה לאפשר לנוסעים להתאים אישית את חוויית השייט.
האפליקציה החינמית פועלת באמצעות המכשירים הניידים (טלפון נייד וטאבלט), ידידותית וישימה במהלך השייט. בעלי ניידים עם מערכת הפעלה iPhone ו-Android יכולים להוריד את האפליקציה מ- iTunes App ו- Google Play stores, בהתאמה.
הנוסעים יכולים באמצעות האפליקציה לתכנן פעילויות יומיות, לחקור ולהזמין סיורי חוף, לראות את תפריטי המסעדות ולהזמין ארוחות, לגלות את טיפולי הספא, לבדוק את החשבון האישי באונייה ועוד. אחד הדברים המעניינים, שישמחו את קהל הנוסעים היא פונקציית הצ’אט המאפשרת לתקשר אחד עם השני בחינם- לטעמי גולת הכותרת ואחד הדברים החשובים בקרב הנוסעים, העולים שוב ושוב בשיחות עם קרוזיונרים.
“האפליקציה תקל על האורחים להתאים אישית את חוויית השייט שלהם בכל אוניות החברה. בין אם מעוניינים להזמין מקום במסעדת נושא, לראות מה יציגו הלילה בתיאטרון או ליצור לוח זמנים יומי עם הודעות תזכורת”, אמר אורלנדו אשפורד (Orlando Ashford), נשיא הולנד אמריקה ליין. ” דבר חשוב נוסף הוא הצ’אט המאפשר לחברים לשוחח אחד עם השני בחינם ולבצע תוכניות משותפות במהלך ההפלגה”.
נוסעים ששכחו להוריד את האפליקציה לפני היציאה מוזמנים לעשות זאת גם באונייה ללא עלות של דקות גלישה. בחודשים הקרובים תרחיב חברת השייט את השימוש באפליקציה החדשנית מה שיקל עוד יותר את תכנון חופשת השייט.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=94365