Site icon Cruisein

Ritz-Carlton Yacht Collection משיקה קמפיין שיווקי עולמי חדש

Evrima – מבית The Ritz-Carlton Yacht Collection עוגנת בחיפה. צילום עוזי בכר

ריץ קרלטון יאכטות קולקשיין (The Ritz-Carlton Yacht Collection), החברה הבת של מותג ריץ קרלטון מרשת מלונות מריוט משיקה את “בניגוד לכל השאר” (“Unlike the Rest”) – קמפיין שיווקי עולמי חדש.

“בליבה של ריץ קרלטון יאכטות קולקשיין חזון ליצור חוויות יוצאות דופן המעוררות פליאה ומעשירות את המסע של המטייל”, אמר ארנסטו פארה (Ernesto Fara), נשיא ומנהל כספים ראשי בחברת The Ritz-Carlton Yacht Collection.” ‘בניגוד לכל השאר’ מגלם את הפילוסופיה הזו, שבה גילוי, חיבור והתאמה אישית מתכנסים ליצירת רגעים בלתי נשכחים שנמשכים זמן רב לאחר סיום ההפלגה. מסע אישי מלא השראה, עם אפשרויות אינסופיות”.

על פי הודעת החברה, הקמפיין פונה לנוסעי קרוזים מהמעמד הגבוה המחפשים מסע וחיבור עמוק יותר לעולם ולעצמם ופונה גם לנוסעים שאולי מעולם לא שקלו מסע בים לפני כן.

“האורחים שלנו מתייחסים להפלגות כחיפוש אחר גילוי וחיבור אותנטי, ומבקשים לחקור את היעדים הכובשים ביותר בעולם בצורה ייחודית תוך אימוץ חוויות טרנספורמטיביות שמעוררות את הרוח ומעוררות פלא”, הוסיפה גבי אייגסוויבס (Gaby Aiguesvives), סמנכ”לית השיווק של חברת השייט היוקרתית The Ritz-Carlton Yacht Collection.

“לאחר השקת המגה יאכטה Evrima באוקטובר 2022 ו- Ilma בספטמבר 2024, כמו גם ההשקה הצפויה של ה-Luminara ביולי 2025, הקמפיין מציג את האבולוציה של המותג וצמיחתו בחלל היוקרתי במיוחד”, כך נכתב בהודעה של חברת The Ritz-Carlton Yacht Collection.

החברה הודיעה גם כי היא חוגגת את מספר ההזמנות הגדול ביותר בתולדות החברה עם הרחבת הצי והיא תשיק בקרוב מסלולים באסיה ובאלסקה.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,700 חברים

Exit mobile version