מתחם הקניות החדש יתפרס על שטח של מעל 1000 מ”ר ויכלול 9 חנויות ובוטיקים שיציעו מותגי יוקרה בקונספט ראשון מסוגו וחוויית שופינג ייחודית לנוסעים בלב ים. בין החידושים הבולטים: Hermès Chanel, Dior ו- Louis Vuitton

לקראת ההשקה הקרובה של אוניית הדגל החדשה, MSC World America, חושפת חברת השייט הבינלאומית MSC Cruises את חוויית הקניות החדשה והמרשימה שתוצע על סיפון האונייה שתפליג לראשונה בחודש הבא.
אוניית MSC World America תציע מתחם קניות נרחב בשטח של מעל 1000 מ”ר שיכלול 9 חנויות ובוטיקים שיאפשרו לנוסעים ליהנות ממגוון רחב של מותגים בינלאומיים, קונספטים ייחודיים וחוויות בלעדיות – חלקן בפעם הראשונה בלב ים.
סגן נשיא בכיר ב-MSC Cruises, ג’ורג’ שמיקלר, ציין: “אנחנו שמחים שהאורחים שלנו יוכלו ליהנות מחנויות מגוונות באונייה החדשה שלנו – MSC World America. חוויית הקניות תוכננה במיוחד עבור כל אורח וכוללת מגוון מותגים בינלאומיים, רעיונות חדשים ומוצרים אהובים. המטרה שלנו היא להעניק לאורחים חוויית קניות מיוחדת ומותאמת אישית בזמן שהייתם בים”.
בין החידושים הבולטים – “Luxury at Sea“, קונספט ראשון מסוגו בים המציע אביזרי יוקרה יד שנייה, הממוקם בחנות אביזרי היוקרה שעל הסיפון. הקונספט מאפשר לאורחים לרכוש פריטים ייחודיים יד שנייה ממגוון מותגי יוקרה כגון Hermès, Chanel, Dior ו- Louis Vuitton. לצידו, חנות הפופ-אפ החדשה של Bulova הממוקמת בגלריה התוססת של האונייה ומציעה חוויית קניות מרגשת עם מגוון רחב של שעונים מהמותג המפורסם.
יהלומי המעבדה של Sif Jakobs מושקים לראשונה בים באופן בלעדי באוניית MSC World America. בגלריית הקניות של האונייה, האורחים יוכלו לגלות מבחר מוצרים מקולקציית זהב 14 קראט ויהלומי מעבדה, כאשר כל פריט מאושר ומיוצר בקפידה.
קונספט השעונים החדשני השוויצרי TimeVallée מגיע בפעם השלישית לצי של MSC Cruises. קונספט הקמעונאות הרב-מותגי היוקרתי והחדשני לשעונים מציע גישה לשבעה מותגי שעונים יוקרתיים בהםBaume & Mercier, Cartier, Chopard, Hublot IWC, Panerai, ו-Tag Heuer לצד מגוון חוויות ושירותים.
Omega Shop היא הבוטיק הרביעי של המותג בצי של MSC Cruises, המציג את הקולקציות העדכניות ביותר של המותג. לצידו, World of Jewels, בוטיק רב-מותגי יוקרתי וחדשני, המציע מבחר רחב של תכשיטים מהודרים ממותגים בינלאומיים מובילים כולל Chopard, Messika ו-RF Jewels.
חנות התכשיטים המפוארת Effy משלימה את חווית הקניות היוקרתית עם מגוון עשיר של פריטים איכותיים מבית המותג. במרכז האונייה ממוקם אזור הגלריה המרהיב על פני 364 מ”ר, המעניק לאורחים חווית קניות יוצאת דופן במרכזו האורחים יוכלו לבקר ב- MSC Shop שמציעה מבחר מוצרים ייחודיים הנושאים את המיתוג הבלעדי של MSC Cruises ו-MSC World America, ומאפשרת לאורחים לרכוש מזכרות ומתנות מיוחדות.
MSC World America תצא להפלגת הבכורה שלה ב-12 באפריל 2025 מנמל מיאמי, ותציע מסלולים לסירוגין בקריביים המזרחיים והמערביים, כולל עצירות ברפובליקה הדומיניקנית, פוארטו-ריקו, מקסיקו, הונדורס, ובאי הפרטי של החברה – Ocean Cay.

אודות MSC Cruises
MSC Cruises הוא מותג השייט השלישי בגודלו בעולם והגדול ביותר באירופה, דרום אמריקה, אזור המפרץ ודרום אפריקה, עם נוכחות חזקה וגוברת בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק. מטה החברה ממוקם בז’נבה, וצי האוניות של MSC Cruises מונה 23 אוניות חדשניות. החברה מפעילה הפלגות ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם אל למעלה מ-300 יעדים בחמש יבשות. MSC Cruises שואפת לספק לאורחיה חוויה בלתי נשכחת של חופשות, עם דגש על איכות, שירות ברמה גבוהה ואירוח מוקפד.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,700 חברים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=114820