MSC Cruises, חברת השייט השלישית בגודלה בעולם, משיקה קמפיין גלובלי במטרה לחשוף את עולם הקרוזים לקהלים חדשים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם

MSC Cruises, חברת השייט השלישית בגודלה בעולם, משיקה קמפיין גלובלי שיגיע לקהלים חדשים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם. הקמפיין, שמציג את הסלוגן החדש של החברה – “For a greater beauty”, נועד לסקרן ולעודד קהלים חדשים לגלות את עולם הקרוזים מתוך כבוד לאוקיינוסים ולכדור הארץ. הקמפיין החדש מזמין את הצופים להפליג ליעדים מרהיבים וליהנות מחוויה מושלמת על אוניות החברה וגם מחוצה להן.
הקמפיין צולם על אוניית הפאר MSC World Europa – אחת מתוך 22 האוניות החדשניות בצי של MSC Cruises, והראשונה בצי שמופעלת באמצעות גז טבעי נוזלי (LNG), ומציגה את הטכנולוגיה הסביבתית המתקדמת ביותר.
MSC Cruises הצהירה על מחויבותה להשיג אפס פליטות גזי חממה נטו בפעילויות ימיות עד שנת 2050. החברה גם משקיעה באופן משמעותי בטכנולוגיות ימיות סביבתיות מתקדמות, במטרה לתמוך בפיתוחן המואץ ובזמינותן ברמה התעשייה הימית.
אוניית MSC World Europa מציעה חוויית שייט מפנקת המשלבת את המורשת האירופאית הקלאסית של החברה לצד חוויה קולינרית בינלאומית ומגוון תוכניות בידור ותרבות.
במהלך שנת 2024 החברה תציע ללקוחותיה יותר מ-1,000 הפלגות שיגיעו אל למעלה מ-240 יעדים בלפחות 85 מדינות ברחבי העולם.
הקמפיין החדש יושק ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם ויוצג במגוון פלטפורמות כולל טלוויזיה, שלטי חוצות, מדיה מודפסת, דיגיטל וברשתות החברתיות. הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה עם Dentsu Creative Italy וצולם על ידי הבמאי האוסטרלי Kiku Ohe.
MSC Cruises הוא מותג השייט השלישי בגודלו בעולם והגדול ביותר באירופה, דרום אמריקה, אזור המפרץ ודרום אפריקה. מטה החברה ממוקם בז’נבה ומשתייך ל- MSC Group, קונצרן הספנות והלוגיסטיקה המוביל בשוויץ עם מורשת ימית של מעל 300 שנים. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ומציעה חופשות שייט חלומיות במדינות רבות ברחבי העולם.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=109554