חברת השייט היוקרתית משיקה היום (ה’, ה-1 באוגוסט) את מערכת ההזמנות החדשנית, שתהפוך לדבריה, את ניהול ההזמנות לקלה ויעילה יותר

קריסטל (Crystal), חברת השייט היוקרתית משיקה היום (ה’, ה-1 באוגוסט), מערכת הזמנות חדשנית, שתהפוך לדבריה, את ניהול ההזמנות לקלה ויעילה יותר. מערכת ההזמנות, המשולבת באתר crystalcruises.com, מציעה כלים שנועדו לספק ליועצי השייט את הגמישות, המהירות והאמינות הדרושים להם כדי לשרת את לקוחותיהם ביעילות.
תכונות עיקריות:
ממשק אינטואיטיבי למשתמש: מנוע ההזמנות החדש מתהדר בעיצוב נקי וקל לניווט המפשט את תהליך החיפוש וההזמנה.
זמינות בזמן אמת: יועצי השייט יכולים לגשת למידע עדכני על זמינות השייט, קטגוריות הסוויטות והתמחור.
המלצות מותאמות אישית: הפלטפורמה ממנפת אלגוריתמים מתקדמים כדי לספק המלצות שייט המבוססות על העדפות הלקוחות ושילובי הפלגות back-to-back אופציונליים.
תמיכה משופרת: צוות תמיכה ייעודי ומשאבי הדרכה מקיפים מבטיחים שיועצי השייט יוכלו להפיק את המרב מהמערכת החדשה.
מבצעים בלעדיים: יועצי השייט יוכלו לגשת למבצעים מיוחדים דרך מערכת ההזמנות החדשה.
“יועצי השייט הם לב ליבו של העסק שלנו, ואנו מחויבים לספק להם את הכלים הזמינים והמשאבים הטובים ביותר “, אמרה מארט טיילור (Marett Taylor), מנהלת המכירות הראשית ב- A&K Travel Group. “מערכת ההזמנות החדשה שלנו היא עדות למסירות, לחדשנות ולמצוינות. אנו מאמינים שזה ישפר משמעותית את היעילות של השותפים המוערכים שלנו, ויאפשר להם לספק שירות יוצא דופן ללקוחותיהם.”
הדרכה ותמיכה:
כדי להבטיח מעבר חלק, קריסטל פיתחה משאבי הדרכה מקיפים, כולל סמינרים מקוונים ומדריכי וידאו. ליועצי השייט תהיה גם גישה לצוות תמיכה ייעודי המוכן לסייע בכל שאלה או בעיה שעלולה להתעורר.
“אני נרגשת שקריסטל התחייבה לקהילת יועצי השייט שלה באמצעות השקעה במערכת ההזמנות החדשה”, אמרה מליסה אראיה (Melissa Araya), סגנית נשיא לקרוזים ב- Virtuoso. “עם כל מה שיש לנו כעת ובהישג יד, זה יצליח לעשות את זה קל ויעיל יותר עבור יועצי השייט שלנו כדי לספק שירות יוצא דופן ללקוחותיהם.”
למידע נוסף על מערכת ההזמנות החדשה ועם צוות התמיכה
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=110912