המנכ”ל מתפאר: “רוב הנוסעים השנה מפליגים בפעם הראשונה בחייהם או במותגי הקבוצה. עלייה של 20% באורחים חוזרים השנה ויותר מ-70% רוכשים פעילויות לפני שהם מפליגים

ג’ייסון ליברטי (Jason Liberty), מנכ”ל קבוצת רויאל קריביאן (Royal Caribbean Group) דיווח על נתונים מעניינים בקרב אורחי החברה: “רוב האורחים בקבוצה השנה, יצאו בפעם הראשונה לשייט או חדשים במותגי החברה”, אמר המנכ”ל במהלך שיחת עדכון על תוצאות הרבעון השלישי.
“Utopia of the Seas, היא חלק מהסיפור הזה”, מדגיש ג’ייסון. ” האונייה השישית של סדרת אואזיס החלה להפליג מפורט קנברל ביולי, וההפלגות של שלושה וארבעה לילות משכו לקוחות רבים בפעם הראשונה. הנוסעים נוטים לכיוון בני דור המילניום ואורחים צעירים יותר. הביקוש לאוטופיה היה מדהים ועלה בהרבה מעל הציפיות שלנו הן במחירים והן עבור ההכנסות בסיפון”.
ג’ייסון ליברטי הוסיף ואמר: ” האורחים החוזרים של Royal Caribbean עלו ב-20% מהשנה שעברה. יותר מ-70% – רוכשים פעילויות לפני שהם מפליגים, ובין אם הם לקוחות וותיקים או חדשים. אלו לקוחות שמוציאים פי שניים מאלה שמבזבזים רק אחרי העלייה להפלגות”.

לדבריו, ההזמנות לשנת 2025 עלו על רמות 2024 במהלך הרבעון השלישי ולתוך חודש אוקטובר, וכי תפוסת האוניות עולה בקנה אחד עם השנים הקודמות אך במחירים גבוהים יותר, מה שמאפשר לרויאל קריביאן לייעל את התמחור ואת צמיחת התשואה. ליברטי צופה שהמגמה הזו תימשך במהלך 12 החודשים הבאים.
קבוצת רויאל קריביאן דיווחה על רווח נקי של 1.1 מיליארד דולר ברבעון השלישי, לעומת מיליארד דולר בשנה הקודמת. ההכנסות ברבעון השלישי הגיעו ל-4.9 מיליארד דולר, עלייה מ-4.1 מיליארד דולר אשתקד. עם התוצאות החזקות, החברה העלתה את תחזית הרווח המתואם לשנה כולה למניה. רויאל גם הגדילה את הציפיות לצמיחת התשואה לשנה כולה ל-10.8%-11.3% לעומת 2023.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,000 חברים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=112391