מחקר חדש של Foreship, מאשר כי מערכת ההצלה Seahaven של Survitec מציעה מהפכה בתחום ומאפשרת ביטול סירות ההצלה המסורתיות. צפו בסרטון

מחקר חדש שנערך על ידי Foreship, חברת ייעוץ ימי לארכיטקטורה והנדסה ימית מאשר כי מערכת ההצלה Seahaven של חברת Survitec מציעה מהפכה בתחום, מאפשרת ביטול סירות ההצלה המסורתיות, הפחתת משקל, ניצול שטח ויעילות תפעולית באוניות קרוזים.
קלוד סאדה (Claude Sada), סמנכ”ל התפעול של Survitec, אמר: “מעבר למערכת בטיחות Seahaven, מאפשר לחברות השייט לייעל את הציים שלהם עם גמישות עיצובית משופרת, יעילות תפעולית גדולה יותר ופוטנציאל מסחרי משופר”.
המשקל המופחת של Seahaven בהשוואה לתצורות סירות ההצלה המסורתיות מספק גמישות בתכנון האוניות, פוטנציאל להוזיל את עלויות הבנייה של כלי שייט חדשים ולשפר את היציבות עבור אלה שהותקנו מחדש. גמישות זו גם מאפשרת למפעילים לייעד מחדש מקום עבור תאים נוספים של נוסעים, שטחים ציבוריים או מתקני פנאי ובידור, ולהגדיל את פוטנציאל ההכנסות.
המחקר כולל גם ניתוח קיבולת, המאשר כי Seahaven מתיישר היטב עם גדלי כלי שיט שונים ועומד בדרישות SOLAS (בטיחות חיים בים). עבור ספינות שייט בינוניות, המערכת משתלבת ללא בעיות פריסה משמעותיות.
כמערכת פינוי אוטומטית, Seahaven יכולה לפנות עד 1,060 נוסעים תוך פחות מ-22 דקות, ולבטל את הצורך במערכות שחרור סירות מסורתיות. זה עוזר להפחית את עלויות התחזוקה ודרישות הכשרת הצוות תוך הבטחת תאימות SOLAS. החברה הצהירה כי Seahaven עבר ניסויים ימיים במזג אוויר כבד, והיה יעיל ביותר.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,700 חברים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=114891