Site icon Cruisein

חברת Viking בונה את האונייה הראשונה בעולם המונעת במימן

ויקינג סטאר מפליגה מניו יורק. צילום ויקינג

Viking ו-Fincantieri הודיעו על פרטים חדשים הודות Viking Libra, אוניית הקרוזים הראשונה בעולם המונעת במימן ומסוגלת לפעול עם אפס פליטות. בנוסף, החברה הודיעה על עסקה לבניית שתי אוניות נוספות במספנת Fincantieri, למסירה ב-2031 ואופציה לשתי אוניות נוספות ​​למסירה ב-2033.

Viking Libra נמצאת בשלבי בנייה ותצטרף לצי כבר ב-2026. האונייה הבאה Viking Astrea, שגם היא נמצאת בשלבי בנייה מתוכננת להצטרף ב-2027 ותהיה מונעת במימן. האוניות מצוידות במערכת הנעה המבוססת בחלקה על מימן נוזלי ותאי דלק. מערכת ההנעה ההיברידית הזו תגרום להן להיות מסוגלות לנווט ולפעול עם אפס פליטות, מה שיאפשר להן לגשת אפילו לאזורים הרגישים ביותר לסביבה, אמרה החברה.

Isotta Fraschini Motori (IFM), החברה הבת של Fincantieri מתמחה בטכנולוגיה מתקדמת של תאי דלק, מערכת ההנעה החדשנית של שתי האוניות תהיינה מסוגלות להפיק עד שישה מגה וואט של כוח.

טורשטיין האגן (Torstein Hagen), יו”ר ומנכ”ל Viking: “מהתחלה, תכננו את האוניות ​​שלנו מתוך מחשבה להפחית את צריכת הדלק שלהן, ואנו גאים מאוד שהן תהיינה אפילו יותר ידידותיות לסביבה. Viking קיבלה את ההחלטה העקרונית להשקיע במימן, המציע פתרון אמיתי לאפס פליטות. אנו מצפים לקבל את אוניית הקרוזים הראשונה בעולם המונעת במימן לצי שלנו ב-2026.”

“עם ה-Viking Libra, אנחנו לא רק מספקים את אוניית הקרוזים הראשונה בעולם המונעת במימן, אלא גם מחזקים את המחויבות שלנו לעצב את עתיד התחבורה הימית בת-קיימא”, אמר פיירוברטו פולג’ירו (Pierroberto Folgiero), מנכ”ל Fincantieri. ” אנו שמחים על ההחלטה של ​​Viking להרחיב את הצי שלה עם הזמנת שתי ספינות נוספות, מה שמאשר מחדש את עוצמת השותפות שלנו, ואת האמון שניתן במומחיות שלנו. הזמנה חדשה זו היא עדות לחזון המשותף שלנו לתעשיית שייט בת קיימא יותר, שכן יחד אנו ממשיכים לקבוע סטנדרטים חדשים לחדשנות “.

החברה תקבל 26 ספינות נהר נוספות עד 2028 ו-11 אוניות ים ​​נוספות עד 2031 ואז צי החברה יכלול 110 ספינות נהר ב-2028 ו-23 אוניות ים ​​עד 2031.

 ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,700 חברים

Exit mobile version