ג’ייסון ליברטי, מנכ”ל קבוצת רויאל קריביאן, הוסיף: “מחירי ההפלגות בתעשיית הקרוזים ובמיוחד ברויאל קריביאן נמוכים בכ-25% בהשוואה לחופשה יבשתית והרצון של הנוסעים לצאת לחופשה גבוה ב-50% ממה שהיה בעבר”

ג’ייסון ליברטי (Jason Liberty), מנכ”ל קבוצת רויאל קריביאן (Royal Caribbean Group) אמר בראיון ל- CNBC: “העלאת המכסים של הנשיא דונלד טראמפ על יבוא זר אינן אתגר עבור החברה מכיוון שהיא קונה את רוב מוצריה מארצות הברית, אבל עלולה להשפיע על הצרכנים.”
ג’ייסון הוסיף ואמר: “מחירי ההפלגות בתעשיית הקרוזים ובמיוחד ברויאל קריביאן נמוכים בכ-25% בהשוואה לחופשה יבשתית והרצון של הנוסעים, על פי הסקרים האחרונים, לצאת לחופשה גבוה ב-50% ממה שהיה בעבר”.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. כ-15,700 חברים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=114487